Hallå igen! Ligger just nu i min säng bred...

Hallå igen! Ligger just nu i min säng bredvid min tjockis-katt. Hon tar seriöst över halva sängen, på längden. Så så sträcka ut mig på en väldigt liten bit... Sen jag skrev sist så har jag hunnit plattat håret m.m. En del anser nog att det är väldigt onödigt att platta håret när man ska lägga sig. Det är det delvis oxå, men man slipper platta jätte mkt imon vilket är positivt ;) :thumbup: Imorgon så har jag engelska nationella i engelska. Lyssna grej och sånt. BLÄ sammanfattar jag det med. Har iaf en pepsi som jag tänker dricka medans och så tänker jag ta med en frukt. Annars kommer min mage tala med alla i rummet :o Aja, ska kolla på det sista som är kvar av GCB sedan sova. Fast kommer smsa en stund oxå ^^ Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0