Hallå! Orkar verkligen inte sätta mig vid ...

Hallå! Orkar verkligen inte sätta mig vid datorn så det blir ett till tråkigt smsinlägg idag. Är hur trött som helst, knappt så att jag kan hålla ögonen öppna f*n :o Ligger iaf i min säng med nyrakade ben, tyvärr inte så ofta det händer för jag är slö (a) Delar säng med min tjockis oxå, hon tar över hela sängen xD :o Var iaf på utbildning på vendator idag, gick bra. Vi fick presentera oss och så fick vi reda på lite vad jobbet handlar om, vilket företag vi ska ringa för (vi ska ringa för telia ^} osv. Imon ska vi få kolla när någon sitter vid datorn för att lära oss hur man gör osv :) Var inte där enda till 9, utan vi var klar redan före 8 så åkte raka vägen hem. Och så var den inte rak :ppPPpPPppPppp Har även räknat ut att jag kommer tjäna ihop 5100 kr på en månad :d Fast måste ju dra av skatt oxå antar jag, men det blir ju ändå rätt så mkt tror jag :d Aja, skittrött nu, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0