HALLÅNBOOT

Hallå!
Sitter just nu i soffan och dricker cååla och käkar hallånbootar!
Familjen är inte hemma, tror det är någonstans för anton hade match.
Så är ensam hemma! :D
Kom hem från torshyttan för ett tag sen, linda fråga om jag hängde på så sa way not och drog iväg! Eller hon hämta mig (a)
Innan jag åkte så hade jag på mig matolja, JAG SKA BLI BRUN! Ska sola solarium någon dag oxå tror jag. Vill ha iaf lite färg till skolavslutningen. Vill ju inte vara lika vit som klänningen om jag ska ha en vit ;o Har inte köpt något än :o Men ska ta ledig från jobbet på onsdag och dra till valbo med sara! Måste ju köpa något :o
Har varit i torsåker och hemma hos sara idag oxå. Vid 20 i 11 så hämta kicki, anders och adam mig sedan drog vi till torsåkers kyrka. Sara och linda hade konfa avslutning :) moa och rebecka sjöng jätte fint, de sjöng solo. Fast vi var i kyrkan i typ 1.5h så jag tröttna rätt snabbt... Sedan åkte vi hem till sara och där bjöds det på smörgåstårta och tårta, inte lite fet man blev då :o
Nu ska jag gå, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0