HELT J*VLA FUCKING RANDOM SAKER OM MIG!

Jag HATAR när det blåser, snöar eller regnar i nacken på mig. Så himla vidrigt. :o

Jag tycker faktiskt inte om att prata i telefon eller skajp.(skype) :o

Jag saknar en person som jag varit bästa vän, men som jag inte pratar med längre..

Jag är faktiskt en väldigt knasig person, fast det visste ni nog redan :D

Jag tycker att det är onödigt att klaga på folk som bloggar, om ni nu inte gillar det, läs inte då? Ingen som tvingat er xD

Jag börjar faktiskt få bättre självförtroende. Förut var jag väldigt osäker men nu börjar jag sakta men säkert bli säker osv. Har insett att jag faktiskt är fin. :thumbup:

Ibland kan jag gå från hur glad som helst till super deppig. Förstår inte varför. :(

Jag tycker inte att man ska få pengar t.ex. för att bädda sängen. Antingen så gör man det eller så gör man det inte. ;)

Jag behöver seriöst klippa mitt hår. Så himla slitet! :o

Väldigt ofta så känner jag mig dryg mot en del. Spammar i chatten på facebååk osv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0