I CAN BE YOUR HERO BABY

Hallå!
Sitter just nu och lyssnar på youtube, just för att jag knappt har någon tid kvar på min sf ;o
Har iaf spenderat i stort sätt HELA dagen i min säng! :question: Men det har ju varit ett riktigt knas väder idag, spöregnat, sol i 5 min, spöregnat osv. :o Fast nu regnar det iaf inte ute! :thumbup:
Tror vi skulle åka en sväng till moffa (morfar) imon. Hoppas det är fint väder så man kan ta en sväng på cykeln eller kke moppen? ;) Morfar har ju oxå en gammal moppe som min pingla, fast hans är ännu äldre tror jag. Ska nog sno mammas kamera och kolla om jag fastnar på kort! ;) Pusshej så länge!
Som min snygging. Fast min är RÖED! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0