In kommer stekarn, RAGNAROLLEBULLE ingen tvekan

Hallå!
Har ett väldigt konstigt samtalsämnen just nu med en person på sms, men vad det är bör jag inte dra upp här :)
Iaf så missa jag och sara kvart över 1 bussen till valbo så vi tog kvart i ist. Det första jag gjorde var att kolla kontot och gå på toa för  andra gången på knappt en timme! xD Tjena blåsa som en kattunge ;)
Sedan gick vi runt i affärer osv. Vi gick till cubus och sara fick seriöst på sig byxor i stl 152? Hur smala lår och röv kan man ha? :o
Vad jag köpte kan jag tyvärr inte säga, för det är mammas present ;) Kvinnan blir ju 50 snart :D (ironi)
Har faktiskt inte så mkt mer att skriva, kommer upp några till inlägg iaf ;) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0