Ingen soool

Så lätt var det att knäppa kort på honom xD ;)

Hallå! Nu är det verkligen dåligt med sol... Det är väl för att det var jätte fint förra veckan så jag tycker faktiskt att vi inte ska klaga på det dåliga vädret, kan ju inte vara 20+ och sol varje dag ;)
Idag har det regnat i stort sätt hela dagen iaf. Vi var i dalkarsboviken (stavning?) även känd som vattenskidsklubben med LSS. Och så 2orna på bf :) Det var kul, trottts vädret. Dock inte lika kul på vägen hem då jag fick åka moppe... Slängde av mig alla blöta kläder och la mig i sängen för att bli varm. Käka sedan så hoppa jag inte i bilen med hela familjen förutom panton. Vi åkte till sara för att låna hennes kattbur och sedan när vi kommit till hofors så dumpa de av mig vid jobbet. Gick in, lyssna på när TT ville säga något sedan börja jag jobba.
Men efter ett tag så insåg jag att jag inte kunna fortsätta för jag hade ont i huvudet och kunna därför inte sköta mitt jobb. Nu blire en tur till optikern för att kolla om jag eventuellt behöver glasögon. Varje dag jag varit i skolan och kommer hem så har jag ont i huvudet.. Och då påverkas ju jobbet eftersom jag har ont i huvudet när jag är där. Kunna inte jobba idag för jag kunna inte sköta det jag skulle göra just för att jag hade ont i huvudet. Bajsigt alltså -.-
Familjen var i hofors så åkte med dom hem. Vi hämta även kattungen idag, Nils. Jag som kom på namnet och alla gilla det :)
Nu ska jag plugga matte för jag har tydligen matte prov imon på vad egentligen skulle ha varit min sovmorgon. Man blir en aning sur då men bättre att göra det ju. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0