jag är så rå, för farbrorblå. jag är ju på en helt annan nivå!

No matter what they say, I'm my own kind of beauty.
Hallå!
Sitter just nu och skriver med "Mr G" och tar reda på tvätt ;) Var nyss ut och körde in moppen i garaget. Ska ju åka moppe till torsåker med sara och linda :tumbup:
Jag frågade om de ville åka moppe med mig dit på morgonen och de skulle ända göra det, för dom har prao :) Så det skulle ta 2 bussen till hofors sedan ska vi käka glass på time tror jag ;) Jag slutar kvart över 3 så antingen kommer de till mig eller så hittar dom nog på något medans!
Sedan kilar vi iväg till time sedan så tar vi nån buss tbx till torsåker och åker på mopparna hem.
Idag så var vi iaf till moffa. Vi fick älgkött, potatis och sås. ÄLGKÖTT <33333 Min moffa är bra på det där med att skjuta goda älgar han! ;) :thumbup:
Vi spelade lite fotboll, cyklade på dampedan och kolla på ida när hon åt vitsippor och snigelskal x)
Där morfar bor så finns det jätte stora sniglar med jätte stora skal :o
Efter att vi kommit hem så träffade jag iaf sara nere vid gruvan. Vi kollade om det gick att sätta ihop våra moppar plus våra hjälmar med mitt moppelås, och det gick! :D Blir mkt lättare om man kan låsa fast allt, inte så kul om man kommer till busstation och så är mopparna eller hjälmarna borta :s
Aja, ska fortsätta med det jag höll på med. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0