H A N N A

Hej. Ovanligt att jag skriver "hej" va?! ;) ;)
Sitter iaf i min säng och käkar chips och dricker sockerdricka (a). Kollar även på filmen hanna. En Action film och jag gillar sådana filmer, för er som inte visste det ;) Har lånat 7 filmer av sara, eftersom jag knappt har några själv :s
Haha, en person ringde mig nyss (som troligen läser detta, knäppo.) Och jag fatta knappt vad h*n sa xD Skrek bara en massa och sa hallå? xD
Dagen har jag iaf tillbringat med sara :) Vi var hemma hos henne och jag har seriöst åkt fram och tbx 3 ggr idag xD Vi satte upp deras studsmatta, halvsov sedan på den, var ute och gick 6 kilometer (hurtiga), sedan kolla vi hur långt vi gått, så vi åkte moppe den sväng vi gick xD Och då fick vi reda på att vi gått 6 kilometer :) Stackars trixi vart väl jätte trött efter det, hon skulle ju halvspringa hela vägen :o Vi bar ut deras ute möbler oxå åh käka glass! Så jag och sara har varit ute i stortsätt heeela dagen :D Vilket är superbra!
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och mummmsa på chips och dricka! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0