LÅNGISAR

Hallå! Som ni kke listat ut så lyssnar jag på Ai se Eu Te Pego ;) Har lyssnat på den ett antal gånger på raken nu :o Varför vet jag inte heller...
Idag är det fredag som någon nog inte missat. LOVE IT! Då får man sova ut imon :'D 
Hade iaf sovmorgon till 9.35, så det var meningen att jag skulle ta bussen från torsåker men såklart var jag seg så valde att åka ända till hofors. Mitt misstag... Såklart så REGNA det när jag åkte hem. Tjena pissblöt!
Kunna ha gett vatten till en hel familj av min jacka, seriöst... Den var skit blöt!
Aja, ska väll chilla nu innan jag drar mig mot torsåker med bullebella. Hon skulle träffa Ståffe :)
Pusshej!
På svännnska:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0