Lättia, Kättja, Flättja

Hallå!

Har nyss haft dubbel lektion i en utav a-c's kurs. Men det gick bra, för facebook är min räddare ;) Oxå hade jag ju godis åh! :thumbup:
Idag slutar jag halv 4, då beger jag mig till hoforshallen(HH). Där har sara och linda mässa, fast inte bara dom såklart x) Ska gå runt där med sara, hon sa det till mig. Annars kommer jag få gå runt forever alone :s Det vill jag ju inte direkt :o

Har iaf matte 14.35, så det är en stund kvar. Sen så tar jag nog 4 bussen hemåt, moppen står ju där :) Glad att jag hann åka moppe till torsåker innan bussen kom. De senaste gångerna har ajg varit för seg, så har blivit tvungen att åka till hofors ist xD

Aja, vi ses. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0