NY DUSCHAD

Helt osminkad och lufttorkat hår, men snygg ändå ;) Fast.....
Hallå!
Var ner och duscha för en stund sen, sköööönt!
Idag så ska troligen jag, greger och bullen cykla till hofors ;) Elin åker ju snart till turkland så vi ska passa på att hänga extra mkt! Sara är på folkrace, eller inte riktigt än, hon skulle dit 3. Jag sitter iaf här halvt påklädd, bara hunnit sätt på mig underkläder och jeans och så strumpor. Vet inte vad jag ska ta på mig mer x)
Har nyss målat ena tumnageln oxå. Igår så tänkte jag göra franska manikyr, men målade bara vitt på ena nageln xD Så tog bort det och måla den som de andra fingrarna :)
Vad vi ska göra i hofors vet jag inte, hänger bara med ;) Elin sa att hon ville cykla dit, och det vill f*n jag oxå :D :thumbup:
Bullen rider tror jag, så det är väl hon vi väntar på. Jag ska käka innan oxå, har ju lite dåligt med cash... Vet f*n inte vart alla pengar tar vägen, tror någon äter upp dom för mig :(
Aja, kommer troligen skriva mer sen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0