NY VECKA, NYA TAG!

Hallå!
Idag är det måndag, hatar egentligen måndagar men denna har varit helt okej!
Gick till bussen, hoppade av vid tigréns med sara, bullen och ina. Går först till banken, kollar kontot och ser att jag har 16.14 spänn, tjenare rik! Köper tuggummi på arne och går till skolan. Sätter mig vid datorn och ser ATT JAG FÖR FAN KUNNA HA HAFT SOVMORGON TILL 11.40!!!!!! Fatta hur sur jag blev! -.-
Fick sluta lite tidigare så stack till öppna förskolan.(den är vid kyrkan). Det var en liten pojk som ville sitta i mitt knä och jag tror att han vart lite småkär i mig x) Hans mamma sa att jag påminde om en han känner. Sedan så var min hemkunskapslärare som jag hade i hemkunskap på högstadiet och hennes dotter molly där. Molly var såååå söt! :D
Åkte iaf hem med mamma sen och käka några jordgubbar när jag kommit hem. Sedan tanka jag och mamma min moppe och så drog jag mot jobbet! Idag så lyckades jag sälja för första gången! :D :D :thumbup: :thumbup:
Man fick värsta kicken!
Nu ska jag borsta tänderna sedan sova. En dag imorgon oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0