"OM MAN VILL FLYGA SOM EN ÖRN, SÅ SKA MAN INTE OMGE SIG MED KALKONER.

Hallå!
Har nyss käkat 2 tallrikar med hallonyoghurt och cherrios. Kommer ju dö om några dagar kan jag lova! Är ju laktosintolerant som en del vet, ni som nyss börjat läsa min blogg kke inte vet det :)
Och om man smäller i sig 2 tallrikar med hallonyouhurt som inte är laktosfri, så kommer magen säga ifrån, JA.
Aja, den dagen, det bekymret. :) Nu har iaf DHW börjat, alltså desperate housewives ;)
Har faktiskt inte mkt mer att skriva förutom att jag ska åka moppe till torsåker imon. Orkar inte åka hela vägen till hofors :o SÅÅÅÅ himla jobbigt när långtradare(lastbilar) och massa bilder kör om en hela tiden -.- Igår åkte jag dit när alla skulle till jobbet och åkte såklart hem när alla skulle hem från jobbet :thumbdown: :(
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0