ON THA LEKTION



Hallå!

Sitter just nu och skriver om olika lagar och det är skit tråkigt. Jobbar tsm med bu och hon sitter och äter ett peäron. Alltså inte en mamma eller pappa ;) För er som inte vet så brukar jag kalla föräldrar för päron! ;)

Jag är oxå sugen på att käka något, men är för fattig. Eller vill snarare inte lösa pengar på något. Idag är det skit äcklig mat, lapskojs. Det kan någon köra upp i röven för det smakar jus det, röv. BLÄÄÄ!!
Tur att jag slutar 20 över 1! Då ska jag käka något mkt godare när jag kommer hem, sådeså! ;)

Skulle seriöst kunna döda för en pk just nu, fast vill inte dricka det så ofta eftersom det inte är bra för ens  hjärta. Men en skadar ju inte ;)

Jag vill ha 12 spänn just nu..... Då får jag både TÖaSt och Jååss. Hejdå.
Pusshej, adios!

Update: Linda, min lärare skulle kolla om hon hade några cash i plånkan ;) Kommer naturligtvis lämna tbx dom om hon har några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0