TJOFADDERITTAN

Hallå! :D
Vet inte varför, men är skapligt glad :thumbup:
Kom iaf hem från valbo/sandviken för inte så länge sen. Har bara hunnit byta om till mer bekväma kläder och lagt mig i sängen x) Borde egentligen vara ute i det fina vädret, men fryser seriöst när jag är ute :o
Har hunnut rolla mina braller oxå! ;) Dom var håriga som en hårig grej :o
Min bebis ligger iaf bredvid mig, hon ligger vid typ kuddarna. Eftersom jag ALLTID får eftermiddags solen rakt in i mitt rum så hon blir helt stekt! :o Hon är ju hel svart och om hon ligger i solen och sover så blir hon = stekt katt.
Vilket inte är bra!
Har ingen aning om vad jag babblar om xD Ska iaf med klantarna och se om vi ska hitta på något eller inte. Kke skriver sen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0