TOMATO FACEEEEEEEEEE

Ett ord: MUMS!
Hallå! Såklart så har jag bränt mig idag.. I fejjan och i knävecken. Har haft på after sun och det hjälpte väldigt mkt kan jag säga!
Skrev ju tidigare idag att jag skrev ett inlägg igår hos sara som jag skulle lägga upp senare idag, skit it det. Allt hade inte kommit med -.-
Igår jobba jag iaf 4-8. Ringde mina första samtal, bland det läskigaste jag gjort fan.. Måste träna på mer om produkterna jag ska sälja, satt ju som en idiot och hade hjärnsläpp, haha.. Pappa hämta mig sedan drog vi till robertsholm. Mamma och 3 av mina syskon var hos Sara och Don så jag käka när jag kom dit. När vi åkt hem därifrån så packa jag och så skjutsa pappa mig till bästa vän.
Idag gick vi upp 8. Inte lite trött man var då... Vi åkte iaf mot kyrkberget (storvik) vid kvart i 9. Sedan var vi där till ungefär 7-6 tror jag. Som jag nämnde så har jag bränt mig, inte bland det skönaste då..
Blev illröd i fejjan och i knävecken men ingen annanstans? Snacka om knas ;o Gick i korta shorts i hopp om att bli brun... Men icke! Gud straffar mig nog.. Så kanske fuska med stekarmaskin (solarium) (a) Men isf är det bara för att få lite färg, ska inte sola varenda dag och bli beroende ;o
Saras föräldrar och adam kommer hämta mig halv 11 imorgon bitti så måste ta och sova. Ska på Saras och Lindas konfermation :D Pusshej! Får se om bilder osv kommer upp imon någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0