TRÖTTER

Tjenare sveriges mest oplockade ögonbryn! Mina ser inte ut sådär nu.
Hallå! Förlåt, förlåt och åter förlåt för min kassa uppdatering! Men har varit på jobbet (höhö, skönt att kunna skriva jobbet (a)) efter skolan, så har kommit hem vid 9-10 varje dag. Vilket är väldigt jobbigt.
Är väldigt trött just nu, men snäll som jag är så uppdaterar jag iaf! Statistiken har sjukt väldigt mkt, knappt någon som läser men ska ändra på det! Imon jobbar jag igen, börjar 4 och jobbar till någon tid jag inte vet ^^ Får väl se! :thumbup:
Idag så hade vi dag 3 på vendator. Vi gick igenom lite sedan fick vi gå ner där man ringer ifrån och sitta och lyssna på/med en person när den prata med en kund. Jag är nervös inför att själv prata med någon, det är inte själva pratandet utan vet knappt vad jag ska babbla om.... Har iaf med telia att göra! :D
Idag i skolan så var vi till Robertsholm på "Förskolans dag". Väl på plats så klippte/klistra, degade med lera och droppa färg tsm med barnen. Eller barnen fick prova på att göra de 3 sakerna och vi hjälpte dem.
Var kult, men hade viljat varit liiiiiite brun så att jag kunna ha gått med linne så jag kunna få lite färg, men är extremt blek så vågar inte ta av mig tjocktröjor och jackor för att inte folk ska bli blinda.. :o
Fick även soppatorsk på vägen hem från jobbet. Trodde att jag hade soppa, men icke! Har åkt väldigt mycket moppe idag så får skylla på det tror jag... :) Nu ska jag börja stänga ner och sen sova, är jätte trött som jag nämnt. Pusshej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0