"VAD ÄR ETT KINDER?" "JO, ETT BARN SOM ÄR MÖRK PÅ UTSIDAN OCH LJUS PÅ INSIDAN."

Hallå! Visst har jag en bror med dålig humor? ;) Så dålig att det nästan var bra! ;)
Sitter just nu och lyssnar på Rihanna, hon är fan sjukt bra! :o
Blir så himla slö av vädret, sjukt! Och så är det ju pollen ute nu oxå, vilket jag är allergisk emot -.- Mot björkpollen för er som undrar, finns ju olika slags pollen.
Tänkte göra den där videon idag, men tror jag gör den någon gång i helgen ist. Då har jag ju iaf tid att göra den :)
Idag fick jag reda på betyget på en uppgift jag gjort, skulle intervjua mamma. Jag fick iaf betyget D+ -C. Alltså varken D eller C x) Var tvungen att fråga först, för jag fatta inte xD Men hade iaf mellan D och C, så därför skrev hon sådär :)
Nu har jag faktiskt inte mkt mer, blir hemma hela kvällen iaf. Sara och jag hade tänkt att gå ut och gå, men jag ville inte när vädret är som det är ;o
Pusshej!
Ä L S K A R  S E R I Ö S T  D E N N A  L Å T ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0