YOU ARE THE REASON MY MIDDLE FINGER WAS CREATED.

Hallå. Är inte på världens bästa humör, tyvärr. Lögnare är väldigt irriterande. :)
Idag så började iaf dagen med nationellt prov, sög snopp. Tror det gick åt helsinki seriöst... Varför ska just jag suga på engelska? :(
Sedan så skulle vi planer inför 2 dagar som vi ska tsm med 2: orna på fb. Det gick väll bra, det enda jag gjorde var att hämta en kartong och satt vid datorn x) Fast vid datorn så fixa jag en inbjudan tsm med bu och silje :)
Eller linda tog över xD
Sedan hade jag lunch, sedan flytta vi lektion vi skulle ha sist till den efter lunchen ist. Så vi fick sluta efter svenskan. Vilket betyder att jag hann med cpbussen hem ;)
Har städat upp lite på rummet, käka mat och slöat sen jag kom hem. Juste, vi har ju ledigt i 4 dagar nu pga kristi himmelsfärd ;)
Aja, ska pysa iväg. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0