YOU KNOW MY NAME, NOT MY STORY.

Hallå!
Sitter just nu skriver med en person och fixa nyss en bild. Kom hem från linda vid ungefär 10. Käka lite frulle då, åt inte hos linda x) Jag vaknade iaf vid 10 i 8. Eller blev väckt då... Jag, linda och Elin satte oss och kolla på en skräck film, Grave Encounters.
Den var egentligen inte så överdrivet läskig, bara väldigt overklig xD Satt och asgrava typ xD Den handla iaf om att de var på en gammalt mentalsjukhus som var hemsökt (som alltid i skräckfilmer) och de gjorde ett program om sånt. Personer försvann osv, ena blev först stryp sedan fick han elchockar genom kroppen. Den kille var även ett medium. När vaktmästaren skulle gå från sjukhuset så bad ena killen honom att låsa dörren med hänglås osv. Sedan så hitta dom inte ut och alla dog/försvann. xD
Jag åt iaf hemma igår kväll, sedan åkte jag till linda för att tillbringa natten där. Direkt så stack linda och jag iväg när jag kom dit, vi skulle möta en person. Elin stanna hos linda. Vi mötte h*n iaf och prata en stund. Jag fick åka runt på bullens moppe (a) Sedan så bestämde sig personen för att börja åka hem, så den gjorde det. Men h*n kom inte så långt xD Sluta med att h*n sov linda, efter en livlig diskussion med elin...
Nu ska jag åka till gävle, pussehj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0