Fuck you bitch

Hallå! Vet att jag inte skrivit sen i söndags, men har inte pallat ;)

Ligger nu i min säng med feber som jag haft sen igår. Skööönt! Har ju verkligen inte varit sjuk för ett tag sen, verkligen inte. Kan iaf berätta lite snabbt om denna vecka.

Måndag: minns inte xD
Tisdag: minns inte xD
Onsdag: for till Gävle med Elin och shoppa lite! Ska visa vad jag fick med mig hem!
Torsdag: mådde Inge bra under hela dagen, orkade knappt nåt. Orkade inte ens gå upp och äta frukost. Så åt lite kakor senare och lunch. Sen så prova jag att ta tempen och det visa sig att jag hade 38,6.. I vanliga fall så ligger jag på 36, har aldrig 37 som är den vanliga kroppstemperaturen :o är väl vampyr ;)
Idag: gick upp, åt inte ens en halv macka till frukost. Låg sen bara i sängen, kämpa mig upp och gick ner och duscha. Eftersom jag kalla svettas, så svettas jag och fryser om vart annat. Jätte jobbigt :( åt kvällsmat för ett tag sen oxå, åt mindre än Ida.. Men man blir ju inte hungrig när är sjuk. Jag dricker mest bara :p

Aja, har inte mkt mer att skriva nu, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0