Måndag

Hallå! Ligger just nu i sängen med ett kaallt täcke på mig! Öppnade fönstret för jag höll på svettas ihjäl! ;o skulle egentligen haft min första praodag eller vad man säger, men jag har fortfarande feber, kanske inte nu men hade 39 något i morse -.- har haft feber varje dag sen i torsdags?! Det är 5 fucking dagar!! Och jag ska ju vara på tallbacken i torsåker och man vet ju hur känsliga småbarn är, skulle sprida sig som en löpeld ;o så stanna hemma! Eller mamma sa att jag lära och skulle ändå inte orka. Har haft konstant ont i halsen sen i torsdag eller varit upp svullen *pepper,peppar ta i träd* men äntligen känns det skapligt normalt! Tack guuuud! Ska gå och äta nåt, är hungrig som en jag vet inte vad. Knappt ätit något på 5 dagar, mest druckit. Igår åt jag som mest, vi var till sjukhuset igår och de tog prover på mig för pappa trodde att jag hade halsfluss men hade inte det. Vi åkte iaf till Valbo efter det för mina päron tvunget skulle dit, jag ville egentligen bara hem. Men iaf då åt vi på Sibylla, och jag tog en barn meny med köttbullar och mos. Det är vad jag ätit som mest på 5 dagar?! Brukar äta hur mkt som helst! Synd att jag inte har en våg.. Skulle vilja veta om jag gått ner nå då jag i stortsätt levt på saft och läsk. Skulle ha druckit vatten för är extremt slemmig om nån vill veta ;)))) och nu när ni läser detta så hoppas jag att ni sitter och äter för jag själv skulle tappa matlusten xD

Hoppas iaf på att febern försvinner så jag kan börja prao! Fast ska ju vara där i 4 veckor minus fredagarna då vi ska till skolan. De valde säkert den dagen för att vi har skit tråkiga lektioner då.. Svenska, engelska och idrott x) Aja nu ska jag ta och äta nåt innan min mage börjar orsaka jordbävningar, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0