On the rast

Hallå!

Sitter just nu och har en liten rast. De pratar om breaking dawn, sista filmen av twilight :D ska se den på fredag med Elin och Linda! Sara kan inte vara med, men jag kan inte vänta för har väntat i ett år så hon får väl gå med nån annan eller försöka följa med ändå! För jag SKA se den på fredag, om jag så ska behöva gå själv!!

Slutar vid kvart över 2 idag, brukar gå till kvart över 3 i vanliga fall, men eftersom jag åker buss för att ta mig hem så får jag gå tidigare. Den går ju hem 2 på onsdagar :) aja, ska börja gå tillbaka till avdelningen nu. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: alice

men jag ska ej betala skatt detta år. gör de nästa! :) 20% ligger den på!

2012-11-15 @ 10:01:25
URL: http://aliceforslund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0