Ska vi göra nåt äckligt baby?

I'm sexy and i know it!
 
Hallå!
 
Har egentligen inte mkt att skriva, men ville blogga just för att jag för en gångs skull har en bild. Brukar ju bli dåligt med sådana inlägg.. Så bloggar för att jag har en bild :thumbup: 
 
Igår hade jag iaf mina första proadag. Den gick bra förutom att jag somna i min säng framför tvn sen.. Men det var roligt iaf, fast en del var extremt envisa.. Och då skojar jag verkligen inte! Ska dit på måndag igen, får se hur det går. 
 
Idag hade jag vanlig skoldag och spendera första två lektionerna med att halvsova så minns inte vad filmen vi kolla på handlar om.. Romeo och Juliet tror jag. Sprang iaf till Arne och köpte cola på rasten med Niklas, då vakna jag till lite mer, men filmen sög stenhårt.
 
Sen svenska och det var betydligt roligare. Vi håller på läser om vampyrer osv. Väldigt intressant då jag gillar sånt!
Sist hade vi idrott och första timmen så spela jag badminton och Volleyboll och sedan sista timmen spela vi basket. Fyfan vad jobbigt det var med basket! Svettades som en kossa, om inte värre.. Men kul var det!
 
Nu ska jag fortsätta smsa och sen så tänkte jag kika på en dokumentär som vår svenska lärare tyckte att vi skulle kolla på. Den heter Vampyrers hjärta tror jag? Finns på Svt Play!
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0