Sunday without sun

Hallå! Idag är det söndag, vilket jag hatar. Bara sega och man vet att de blir skola (fast har inget emot skolan, lite jobbigt nu när jag har prao just för att man blir så trött..) osv. Har inte gjort ett piss idag, kollat på tv och dryga mig på min familj typ.

Va på breaking dawn part 2 i fredags och personligen så tycker jag att part 1 var bättre.. Ungen var animerad och det förstörde filmen väldigt mkt tycker jag.. Hon såg liksom inte ens lite verklig ut..

Det som hände i filmen var att en vän till cullens såg att barnet (som är hälften vampyr och hälften människa) hoppa upp i luften och tog snöflingor. Då trodde hon att barnet var ett vampyr (som är farliga, pga raseriutbrott som kan utrota byar) så hon går till volturi och säger det, och de bestämmer sig för att bege sig dit för att utrota Renesmee (som barnet heter). Cullens kontaktar vänner och släkt för att få dom på deras sida och bevisar för dom att barnet inte är vampyr, utan både och. Alice kommer tillbaka med bevis precis innan det nästan blir krig eller vad man säger mellan volturi och Bella och dom med bevis om att hon Renesmee inte är farlig. Sedan slutar filmen. Och de blir fred osv osv.

Ville även säga att jag längtar tills på onsdag, ska nog troligen träffa H' då :'D träffa hen i fredags oxå så har längtat och längtar tills på onsdag!

Nu tänker jag använda en hemma gjord peeling osv. Vill ni att jag ska göra ett inlägg eller kanske till och med en video och visa hur man gör? Kommentera isf! Pusshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0