Chilling

Hallå! Latar mig just nu i sängen, för vad ska man annars göra vid denna tid? ;) kollade på sista avsnittet av ung och bortskämd nyss och Jennie vann! :D

Idag efter att vi ätit kvällsmat så for jag och pappa till gymmet och gymma. Var inte så taggad för hade taggat tills igår men lite gymma jag iaf! Sen åkte vi till "unkan" och jag köpte lite godis till mig och Anton! Har inte druckit cola idag, även fast detta är min dricka cola dag :o
Får göra det imon när jag åker till Gävle med Martin! Måste kika efter skor och Elin åkte dit med Ina och Hanna idag så hon ville inte åka imon för hon skulle till Valbo på fredag. Så jag frågade Martin och det passa jätte bra för han behövde oxå åka dit! ;) Så ska vänta tills han slutat sen tar vi hans bil dit!

Får se om det finns skor i Gävle, annars måste jag fråga päronen om vi kan åka till kupolen eller nåt :o måste ha ett par skor!

Aja, ska springa och borsta tänderna nu. Har sovmorgon till 12.25 imon men ska ta 11 bussen. Vill hinna äta innan jag börjar! Pusshej så kanske vi ses imon!


Kommentarer
Postat av: Elin Hillberg

SV; Kan inte svara på det eftersom att jag inte förstår vad du syftar på?

Svar: Och jag kommer inte ihåg vad jag frågat :/
linneajaderberg.blogg.se

2012-10-18 @ 11:41:53
URL: http://www.hillbergelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0