Dag 1: Tio saker du skulle vilja säga till tio olika personer just nu

1. Mamma: Världens bästa mamma! Älskar dig <3
2. Pappa: Älskar dig även fast du kan vara sjukt jobbig ibland.
3. Mina syskon: Älskar er även fast ni kan vara extremt dryga!
4. Elin, Linda och Sara: Älskar er! Ni är som syskon alltihopa och ni är verkligen de bästa! Så himla glad för att jag har er även fast ni kan vara dryga, jobbiga osv. Ni är bäst <3
5. Mr hemlig: Har verkligen fallit för dig, du är så himla underbar! Även fast du inte har så mkt tid osv.. Men när du flyttar så ska jag sova hos dig ofta för då kan vi träffas oftare! <3
6. Min farmor: Jag vet att jag inte träffar dig så ofta, även fast jag kan gå till dig precis när jag vill och jag vet inte varför.. Du kommer alltid var världens bästa farmor och du har alltid stått på min sida. De var du som prata med mamma och pappa för att de skulle inse att jag blivit stor nu och måste få göra vuxna grejer. Älskar dig <3
 
Kommer inte på fler nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0