Dag 2: Nio saker om dig själv

1. Jag heter linnéa med en ´ovanför mitt e.
2. Jag är 17 år men fyller 18 den 19 januari.
3. Jag har ont i huvudet varje dag.
4. Jag anses nog vara rätt barnslig, men det är inget jag stör mig på! Ta mig som jag är eller se mig när jag går!
5. Om jag inte skulle bli förskolelärare så skulle jag vilja hålla på med typ hår som en friösr. Skulle vara kult.
6. Jag kommer inte ta körkort när jag fyller 18 då jag varken övningskört, har pengar eller en bil att köra runt. Alla är inte pek you know!
7. Jag vill ha en ny dator, då jag har en pluttis.
8. Jag är som 2 personer. En blyg och en galen. Det helt beroende på vilka jag är med.
9. Jag saknar vendator.. Framför allt lönen.. 1050 spänn är som en fis i rymden xD :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0