Dag 3: åtta sätt att vinna ditt hjärta.

1. Va dig själv, det är ju den jag vill lära känna inte någon annan.

2. Ta mig inte förgivet. Du kan inte dissa mig och sedan förvänta dig att kunna krypa tillbaka och sen är allt bra. Man får inte 1000 chanser, utan vill man bevisa nåt så ska man göra det. Trött på sånt skit nu! 

3. En kille ska vilja ha både myskvällar och hitta på saker. 

4. Är killen en gamer (spelar wow, lol osv) så ska han  inte spela när jag är med honom. Det kan han ju göra när jag inte är med. Inte roligt att sitta och kolla när killen spelar, om det inte är intressant förstås.

5. Killen ska förstå att en gång i månaden kan jag vara väldigt sur (vilket jag tyvärr brukar vara)..

6. Ljug inte. Ska du någonstans med några som jag inte gillar eller så, så är det fortfarande bäst att säga det. Annars kommer jag inte tro på dig.

7. Han ska kunna slänga av spontana sms där han skriver gulliga saker. ÄLSKAR sånt! Finns nästan inte så mkt bättre än att den man gillar/älskar's namn kommer upp på displayen!

8. Han ska inte vilja ha sex hela tiden. Men ibland skadar inte ;) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0