FRRRRRIIIIDAG



 
Hitta ingen stor bild -.-
 
Hallå! 
 
Bäst på svengelska jag vet! ;) Fridag xD 
Iaf, idag blev jag hemma. Har av någon anledning drabbats av något som liknar mensvärk men är inte på samma ställe det gör ont och det är en mycket värre smärta! Får så himla mkt damp, missar så himla mkt.. Är ju sjuk hela tiden! Varit hemma jätte mkt nu...
 
Är rätt hungrig om ni undrar.. Allt jag ätit druckit idag är en mandarin och ett glas med vitamin. Smaken av hallon och tranbär. Sånt ska man dricka om man har urinvägsinfektion. Men börjar tro att det är nåt annat nu..
 
Nog om det nu! Igår var jag ju i Gävle med martin. Hitta inget, eller jo ett par skor som jag ville ha men de fanns såklart inte i den färg jag ville ha! :thumbdown: Det fanns bara i röda mocka och svarta blanka och jag vill ha de andra -.- 
 
Martin köpte inte heller nåt. Tror inte han hitta nåt x) Vi åkte först till centrum, sen åkte vi till Hemlinby (där barnens hus och det ligger) och avsluta med valbo! Sen åkte vi till hofors, han visa sin lägenhet osv. Den var värsta fin! :o 
 
Sen skjutsa han hem mig så var hemma ca 8 tror jag. Åt lite då och sen läste jag lite. Vi har fått en bok av våran svenska lärare som vi ska läsa under några veckor. Den heter Låt den rätte komma. Hemskt spännande! Den handlar även om vampyrer. Det utspelar sig i sverige i en förort som kallas Blackeberg och det kan var svårt att förstå boken för det är precis som när men kollar på en serie eller film, det hoppar från person till person och sen tbx osv. 
 
Aja, kommer upp nått till inlägg sen. Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0