Hoooooooooola

Hallå!

Sitter just nu i min nybäddade säng och längtar tills imon! Ska vara med en speciell ;)) sedan så ska jag ÄNTLIGEN till skolan! Nu tänker ni säkert att jag är tokig, men är en utav de få som tycker om skolan! Förutom engelska för det kan ta sig någonstans! Har egentligen prov imon, men kan inte plugga. Har fått boken men inte blocket.. Det är ju det jag behöver för att veta vad jag ska göra :/ så får fråga om jag får göra det nån annan dag denna ist!

Idag blev jag hemma. Precis som jag haft sen i lördagas så hade jag ont på högersida under revbenen. Därför jag inte ville gå till skolan för ville bara ligga ner för annars vart det så jobbigt och gjorde ont.. Men nu har det gått över (peppar peppar ta i träd) efter en Ipren! Att jag inte tänkte på det tidigare.. XD
Ska försätta med den speciella personen och sedan sova ;) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0