Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun I know we only met but let's pretend it's love And never, never, never stop for anyone Tonight let's get some And live while we're young.

Hallå! Ligger i min säng och lyssnar på 1D. Såg en av deras konserter på tvn i morse och jag bara ÄLSKAR dom!! De är verkligen så bra!

Igår somna jag iaf innan 10, haha. Men va så himla trött och hade ändå inget att göra för jag orka inte gå ut å träffa Elin och Linda så sov! Vakna till vid halv 5 och trodde att jag inte skulle kunna somna igen med det gjorde jag! Sov nästan 12h i natt och skönt vare! Vet inte vad jag ska göra men ska nog knäppa kort med Elin och våldgästa dem för lite fika ;) Sen får jag se om jag beger mig mot Hofors för att träffa bästa men han skulle komma hem så sent så får se.. Skulle träffa han igår men blev inte så.. Aja ska snart äta för jag är hungrig som en varg! Hör av mig ikväll, puss så länge!

(Himla synd att jag inte passar lika bra i min keps längre...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0