Monday, i dont like you. You suck

Hallå! Wow typ första gången jag är i skolan på en måndag xD har ju varit borta 2 måndagar i rad pga förkylning men nuså! Igår var jag iaf med Elin och Linda. Vi fixa oss och sedan begav vi oss ut i regnet för att knäppa kort. Fast vi gick till skolan så vi var under tak :) kan inte lägga ut nån bild från det just nu då jag sitter i skolan, men kanske gör det sen!

Btw, hatar måndagar. De är så lååååååånga och tråkigas :( jag vill hellre mysa med bästa just nu... Aja. Hoppas att jag får träffa han i veckan iaf. Annars får jag nog det i helgen! ^^ jag måste ju börja gymma nu igen. Har varit sjuk i 100 år -.- nu måste jag gå till lektionen. Pusshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0