Onsdag

Hallå!
 
Sitter just nu i skolan och skriver av Siljes anteckningar på Naturkunskapen för jag missat någon lektion. Sitter även och lyssnar på Nrj morgon med Knappen och hakim. Tycker om att lyssna på radio, men inte typ P3 eller nåt sånt tråkigt utan Nrj, rock klassiker och typ Rix fm.
 
Idag är det onsdag, vilket betyder att jag får dricka cola! ;) Har bestämt mig för att bara dricka läsk på onsdagen och helgerna! Annars skulle jag dricka det jämt... Kan även berätta att jag helt glömt att måla i mina ögonbryn idag xD Fast brukar dock inte måla i så mkt men ändå :)
 
Jag börjar egentligen 9.35 men eftersom jag har kommit lite efter pga att jag varit sjuk så åkte jag hit för att plugga lite! Aja ska fortsätta nu. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0