Pretty little liars

 
Hallå!
 
Har inte skrivit på ett tag nu, men som jag berättat förut så uppdaterar jag inte varje dag, utan när jag känner för det. Idag är det torsdag, så började 12.25. Skulle ha sovit hos en person i natt, men det blev inte så. Så åkte hem ist. Vaknade innan 9 imorse och fixa mig osv. Sedan åkte jag med mamma till torsåker för hon skulle lämna ida på dagis och jag skulle ta bussen. 
 
Gick sen i skolan och sen så gick jag, notna och lisa till bruket. Jag ville ha en cola och snäll (läs: blev tvingad till) som jag är så köpte jag en kexchoklad åt anton. Sen gick vi till bussen!
 
Har nyss kollat på två avsnitt av pretty little liars, hejdå livet! Kollade på ett avsnitt för någon dag sen med Silje och nu har jag börjat kolla från början. Sedan på svenskan har vi börjat kolla på nån vampyrfilm med abraham lincoln. HAHHAHAH, låter värsta töntig men den är bra! :D Fyfan, satt i klassrummet och det var en kille som kom i ett rum där en tjej sov. Sedan var det typ ett barn på ett loft som såg det. Så han kikar ner på dem och killen som kom in i rummet bara hoppa fram med sin stirrande blick och JAG HOPPAR TILL xDDD Jag typ "oj, förlåt" Kunna ha dött av skratt, men det gjorde jag inte. 
 
Aja, ska borsta tänderna osv nu, sedan kika på tv och sist sova. Har 3 olika ämnen imon bara, svenska, engelska och idrott. Behöver verkligen vara med på alla tre för har varit sjuk så mkt. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0