Sa du inget liv?

1. Vad heter du? Linnea
2. Hur gammal är du? 17 år
3. Vart bor du? Bodås
4. Hårfärg? Brunett plus lite andra färger
5. Ögonfärg? Grön-blå
6. Hur lång är du? 169 cm kke
7. Kär? Nja, men gillar en!
8. Singel eller upptagen? Kan inte på stå att jag är singel men har inget förhållande heller!
9. Hur många har du kysst? Vet inte
10. När och vem kysste du senast? Bästa och i typ lördags kke?
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
12. När hade du senast sex och med vem? Förra helgen
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 2 månader...
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? De man kan lita på och som bryr sig om en. Inte tar en för givet
17. Vad har du för mobil? En svart iPhone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa kläder osv, skänka bort och spara.
19. Favoritland? Vet ej
20. Favoritfärg? Marinblå och rosa
21. Film? Vet inte
22. Bok? Kke twilight böckerna. Dock inte tagit mig igenom dom än.. Haha.
23. Killar eller tjejer? Boooys!!
24. Vad gillar du mest med dig själv? Utseende: längden på mitt hår eller ögonen
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att mina lår, min mage och min röv inte är fast
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma xD
27. En person du älskar - Kke bästa..
28. En person du hatar - hatar ingen, bara ogillar
29. Ut och festa eller myskväll? Beror på
30. Saknar du någon just nu? Ja som fan..
31. Vad är det bästa som hänt dig? Första gången jag pussa/kysste bästa. Snacka om fjärilar i magen! Allt kändes så himla rätt!
32. Beroende av något? Min telefon eller läsk..
33. Ditt livs största misstag? Vet inte
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Mamma eller bästa. Jag är väldigt kär i min mamma, okej?! xD
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? Öronen & näsan
37. Vem är mest lik dig? Mina systrar, alla har humör som jag vet inte vad!
38. Har du någon förebild? Nej, tror inte det
39. Vad ska du göra idag? Sova snart
40. Vad är det värsta du vet? När någon går bakom ryggen på en, äckliga kryp, saknad
41. Vad är det bästa du vet? Att mysa med bästa.
42. Vad åt du senast? Tuggummi
43. Vad vill du ha just nu? Cola som jag tror jag ska hämta ;)))
44. Vad köpte du senast? Tuggummi och cola xD
45. Vem är din favorit kändis? Vet ej
46. Vilken är din favoritställning? ;))
47. Tränar du? Ja, gymmar ibland men allt för sällan..
48. När går du och lägger dig? Oftast innan 11 på skoldagar och på helger före 1 oftast. Fan vad gammal jag låter xD
49. Vad är klockan nu? 23.26
50. Är du nöjd med ditt liv? Kunna ha varit bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0