Sjukhuset

Anledningen till att jag åkte till sjukhuset är för att jag trodde att jag hade urinvägsinfektion. Har verkligen plågats sen i typ söndags.. De som haft det vet att det gör sjukt ont osv. Åkte dit och fick göra kissprov och det visa sig att jag hade det. Sedan hade jag även klagat på att jag hade ont i ryggen så jag fick ställa mig upp sedan fick gubben dunka mig i ryggen och på vänster sida så gjorde det jätte ont. Så nu ska jag käka Penicillin i fyra dagar, så hoppas det försvinner!

Var även i Valbo och hade tänkt leta på skor, men det blev jackan jag kolla på länge! Fick det för 400:- bara :D Kan inte ladda upp bild just nu. Så får komma upp nån annan dag!

Nu ska jag gå och lägga mig. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0