SUNDAY

 
Klagar inte på min bakgrunds bild på mobilen. Så himla snygg med lockar och allt! Det är harry från 1D!
Hallå!
 
I natt så sov jag hos elin. Drog dit igår kväll. Båda hade tråkigt så vi bestämde oss för att ha tråkigt tsm! ;) 
Vi åt iaf äppelpaj och kladdkaka. Hur tror ni att jag mådde efter då jag redan var proppmätt? Hade ju lite ont i magen sen.. Vi kollade iaf på Liar liar och jag trodde jag skulle dö av skratt!! HAHAAHA.
 
Vakna och klev upp och åt frukost sen kika vi på tv. Sen bad jag pappa hämta mig för jag lära hem och fixa mig för jag skulle till hofors. Åkte dit och vänta på bästa, men han kunna tydligen inte träffas så var med linus, cissi och ragge ist! De åt på gk när jag kom till dem sen handla de nutella på arne och cola och sen gick vi till ragge. Där spela dom xbox och dataspel. Lära gå till ica vid kvart över 5 för mamma och dom var där. Skulle liksom hem typ aa mm. Varför skriver en del aa? Förlåt men det är så himla töntigt!
 
Jag har inte så bråttom med att lägga mig, då jag inte ska till skolan imon. Min förkylning har tagit om... Hade nästan blivit frisk! -.- Känner att jag inte kommer orka, det känner jag redan nu. Har svårt att andas, känner mig seriöst som en flåsande flodhäst som natta beskrev det, huvudet är tungt och allt snor sitter som betongvägg i näsan på mig!
 
Nu ska jag fortsätta skriva med bästa sen ska jag sova. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0