Dagens mini shopping!

Var idag till Sandviken med Linda och Sara. Vi hade studiedag så gick inte i skolan, men busskorten funka iaf! ;)

Åkte iaf moppe till Hofors, lämna mopparna hos Billy och åkte mot Sandviken. Fast jag fick money av mamma först! Väl framme så gick vi till donken för att äta. Var sjukt hungrig! Måste äta när jag är hungrig, för annars blir jag så hungrig att jag mår illa...

Sen gick vi till dollar och rusta. Hitta även en jacka jag troligen ska köpa, om jag inte hittar en annan. Köpte bara en deo från ldB sweet pea & silk och läkerol pastiller :)

Aja, ska äta något nu sen bädda till min säng, är grus eller liknande i sängen känner jag och jag hatar det..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0