PRIMADONNA

 
Snebild -.-
 
Hej, hallå & tjabba!
 
Gjorde nyss en såndär blogglista, i brist på annat. Jätte många som gjort sådana men det sket man väl i?
Sitter iaf och lyssnar på musik. Känner att denna dag är verkligen inte min, knappt sovit något i natt och alla känns bara fel. Blööh.
 
Ska snart smsa marcus för han måste handleda mig hur man laddar ner så man kan lägga in musik på mobilen. Vill inte lyssna på t.ex. yt eller radioappar för det drar internet och jag är snål.. Så tänker ladda in musik på mobilen ist!
 
Aja, ska smsa han nu. Han hjälper mig jämt för jag är efterbliven och han är ett snille xD Vet att du läser min blogg, så tack för att du hjälper mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0