Torsdag

Hallå!

Nu ska ni inte komma och klaga på att jag inte blogg igår, för jag har sagt att jag inte kommer blogga varje dag ;)

Igår gick jag iaf till skolan efter ha varit hemma i tisdags (vilket jag fortfarande är men är ju Viking!) och det var väl okej. Jag tog en tidigare buss för att hinna jobba lite innan jag börja, och när jag kommer till skolan så visar det sig att vi tydligen skulle ha dubbeltimme med svenska! Tur jag åkte dit tidigt...

Sen hem och när päronen kom hem så skulle vi tydligen åka till Sandviken! I måndags så hitta jag en vinter jacka jag skulle kunna ha i vinter så visa den för mamma. När vi kom hem så hade mamma fått en rabattkupong på just den affären så får jackan 150kr billigare ;)

Aja ska väl borsta tänderna osv nu innan jag åker till torsåker för att ta bussen till skolan. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0