TRÄNINGSVÄRK

 
Delar med mig av en grymt bra låt!
 
Hallå! Som rubriken säger, har träningsvärk. Som fan om man får skriva så..
Helt random igår så kom jag på att jag skulle åka och gymma, vilket jag även gjorde. Kändes hur skönt som helst oxå! I skolan så har våran idrottslärare infört så vi måste träna 2 ggr i veckan, 1 gång själv nån dag och så ett pass på fredagar antingen efter eller före idrotten (har 3h's idrott). Så på fredag ska jag dit igen. Tänker ta före idrottslektionen, skönast så! 
 
Idag började vi 12.25 och gick till 14.20. Alltså inte en lång dag. Samma visa imon!
Ida fick följa med till min skola idag. Dock börja hon gnälla/grina varje gång någon tog i henne, men annars gick det bra! Hon fick även äta potatis med mig (hon ÄLSKAR potatis) eftersom jag åt mat i skolan. Det var fisk och jag älskar fisk!
 
Vill ta upp en sak jag tycker är sjuk. Om man börjar skriva med en kille och börja snacka om saker som flickvänner/pojkvänner och det kommer fram att man håller på med nån/gillar nån så säger en del "Mäh, varför sa du  inget för?!". Men varför i hela friden ska man börja med att skriva "Hej, jag håller på med nån men vi kan ju skriva iaf?". Fattar inte grejen, bara för att man skriver med nån så är man inte ute för att falla för den, gifta sig och få hus, volvo och hund?! Har ni hört talas om KOMPISAR?! 
 
Aja, det jag ville skriva. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0