WB

Senaste

Låt du hörde: stiftelsen- vart jag än går

Film du såg: vetefan, en bit av the avengers tror jag. 

Mat du åt: köttbullar och makaroner :thumbdown:

Kram: P

Puss: P

Känslan: Surhet

Bråk: Ingen kommentar

Resa: stockholm tror jag?

Glädje: P

Längtan: P

Dröm: Att jag skulle ha i sånt där man har i håret efter man färgat håret, HAHAHAHAH!

Personen du träffade: mi famila

Person du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: K

Gången du var utomhus: När jag åkte moppe hem idag.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och

Hamburgare eller pizza: Flottpuck

Kött eller fisk: både och!

Hund eller katt: både och!

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Beror på, men MAX

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Båda 

Sverige eller Utlandet: Vet inte, då jag aldrig varit utomlands.

Sport eller nyheter: Nyheter!

 

Hockey eller fotboll: Hockey såklart!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Båda, haha!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Ketchup
- Ost
- Smör 
- Grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Familj
- Min dator/ mobil
- Mina pengar
- Mat!

3 saker du inte kan äta?
- Sparris
- korv, men gör tyvärr det i bland. 
- Pistaschnötts glass, såååå vidrigt! Men tycker om att äta bara pistascher xD

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Gulliga sms från nån man tycker om så man börja flina som ett fån!

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Fiser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0